TERMENI ȘI CONDIȚII
TE RUGĂM SĂ CITEŞTI CU ATENŢIE ACEŞTI TERMENI DE UTILIZARE ÎNAINTE DE A TE INREGISTRA PE SITEUL NOSTRU SI DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE.
CUPRINS
- Introducere
- Termeni generali de utilizare
- Definiții Termeni
- Cum funcționează site-ul calup.ro
- Utilizatori
- Gestiunea datelor
- Răspundere limitată Calup
- Alte Condiții
INTRODUCERE
APLICABILITATEA TERMENILOR SI CONDIȚIILOR
Acești Termeni şi Condiții se aplică vizitării şi utilizării site-ului web beta.calup.ro și/sau calup.ro, descris în continuare ca Platforma, precum şi tuturor informațiilor, recomandărilor şi/sau serviciilor furnizate pe sau prin intermediul Platformei.
Accesând, și utilizând Platforma, ești de acord să respecți Termenii si Condițiile descrise în continuare, în caz ca nu ești de acord te rugăm sa te abții de la accesarea Platformei.
Dacă o prevedere din acești Termeni și Condiții de utilizare a site-ului calup.ro este sau se dovedește a fi incompatibilă cu legislația în vigoare din România, acest fapt nu va afecta aplicabilitatea restului de prevederi.
În cazul încălcării acestor Termeni și Condiții în orice mod, Calup își rezervă dreptul de a lua măsurile pe care le consideră adecvate, inclusiv suspendarea sau interzicerea accesării Platformei, blocarea accesului pe Platformă al adresei IP folosite pentru accesarea frauduloasă a Platformei, inclusiv contactarea furnizorul tău de servicii de internet pentru a solicita ca acestea să blocheze accesul la platformă și/sau începerea procedurilor judiciare în vederea recuperării eventualelor prejudicii.
INFORMATII DESPRE NOI
Platforma funcționează pe baza principiilor de „social business” și este deținută și administrată in parteneriat de:
ASOCIAȚIA CALUP cu sediul social în București, str. Tudor Arghezi, nr. 11, ap. 21, Sector 2, Înregistrată în Registrul Național ONG cu 11950/4/2013* Cod de Înregistrare Fiscala 32179681,
și
S.C. CALUPU S.R.L. cu sediul social în București, str. Dionisie Lupu, nr. 31, et. 2, ap. 3, Sector 2, înmatriculată la Registrul Comerțului cu J40/11342/16.09.2015, Cod de Înregistrare Fiscală 35009673,
Împreuna cunoscute ca si calup.ro sau CALUP.
ROLURILE PARTENERILOR IN CADRUL PLATFORMEI CALUP.RO
S.C. CALUPU S.R.L. este proprietarul de drept al tuturor proceselor și soluțiilor IT, și al tuturor elementelor de design dezvoltate în cadrul platformei. Totodată este proprietarul și/sau gestionarul datelor private si întreține secțiunea Găsește un spațiu din cadrul platformei.
Asociația Calup este gestionarul datelor publice, ale articolelor din secțiunea de Blog, și se ocupă de documentarea amplasamentelor și întreține secțiunea Explorează a platformei.
CONTACT
Puteți să ne contactați prin:
email la contact@calup.ro
CALUPU S.R.L. TEL: +40/723316002
Asociația CALUP Tel: +40/723314568
TERMENI GENERALI DE UTILIZARE
Nu este permisă folosirea acestei Platforme în moduri care aduc, sau pot aduce prejudicii sau daune platformei în modul de accesare sau orice altă formă care împiedică activitatea acesteia; precum și în orice mod care poate fi ilegal, fraudulos sau dăunător, sau în orice alt fel sau activitate care poate avea consecințe cu implicații ilegale, frauduloase sau dăunătoare. Orice încercare de accesare frauduloasă, sau utilizare ilegală va fi redirecționata autorităților competente.
Nu este permisă copierea, stocarea, găzduirea, trimiterea, folosirea, publicarea sau distribuirea pe website a materialelor care conțin, sau sunt în legătură cu: spyware, viruși, troiani sau alte softuri dăunătoare.
Nu este permisă copierea, stocarea, trimiterea, folosirea, publicarea sau distribuirea datelor și activităților de pe platformă, fără acordul explicit scris al CALUP, exceptând datele sau seriile de date descrise ca aparținând categoriei de date publice descrise mai jos.
Nu este permis folosirea Platformei sau informațiile de pe Platformă, exceptând datele publicate în acest sens, pentru scop comercial, activități comerciale sau pentru promovarea de activități comerciale, altele decât cele care sunt reglementate prin Termenii și Condițiile de utilizare, fără consimțământul explicit scris al CALUP.
Utilizarea datelor publicate ca date publice în scopuri comerciale sau promovarea de activități comerciale vor respecta prevederile descrise la secțiunea Gestiunea Datelor.
DEFINIȚII TERMENI
LISTA DE TERMENI GENERALI:
Amplasament – orice imobil (clădire sau teren) din zona de acțiune a site-ului, identificabil prin adresă și coordonate geografice
Spațiu – orice loc dintr-un amplasament care prin înregistrarea pe site-ul calup.ro poate găzdui activități temporare
Proiect – orice activitate a unei persoane fizice sau juridice care vizează reutilizarea unui spațiu pe perioadă temporară prin accesarea site-ului calup.ro
Listare – procesul de introducere a datelor, informațiilor, imaginilor în legătură cu amplasamente, spații sau proiecte care doresc să îți desfășoare activitatea pe calup.ro
Fișa de amplasament – totalitatea datelor și informațiilor cu privire la istoricul și caracteristicile unui imobil (amplasament)
Fișa de spațiu – totalitatea datelor și informațiilor cu privire la caracteristicile și condițiile de utilizare ale unui spațiu înregistrat
Fișa de proiect – totalitatea datelor și informațiilor cu privire la caracteristicile și condițiile de desfășurare ale proiectului înregistrat.
LISTA DE TERMENI SECȚIUNI SITE CALUP.RO:
Găsește un spațiu – pagina dedicată spațiilor disponibile pentru închirieri temporare
Explorează – harta amplasamentelor neutilizate sau subutilizate din oraș
Adaugă un pin – instrumentul prin care se pot înregistra imobile neutilizare sau subutilizare
Blog – pagina cu articole și informații care privesc spațiile nefolosite, activitățile temporare și proiecte de regenerare urbană
Adaugă un spațiu – pagina unde se pot înregistra spațiile disponibile pentru activități temporare; Această pagină este destinată Gazdelor, așa cum sunt definiți în Lista de termeni
Adaugă un proiect – pagina unde se pot înregistra proiectele care caută spații pentru activități temporare; Această pagină este destinată Clienților, așa cum sunt definiți în Lista de termeni.
LISTA DE TERMENI PROCES DE ÎNCHIRIERE:
Aplică – butonul prin care Clientul aduce la cunoștința Gazdei că este interesat de închirierea Spațiului înregistrat de acesta la secțiunea Găsește un spațiu.
Gazdă – orice persoană juridică sau fizică cu drept de exercițiu asupra spațiilor disponibile pentru închiriere temporară care deține o Fișă de spațiu în zona Găsește un spațiu
Client – orice persoană fizică sau juridică care deține o Fișă de proiect prin dorește să desfășoare o activitate temporară în spațiile disponibile la secțiune Găsește un spațiu.
Lista spații prezentate - lista spațiilor din Găsește un spațiu care sunt selectate de un client în vederea desfășurării activității care anticipează procesul de închiriere
Lista de proiecte prezentate - lista Proiectelor care prin secțiunea Găsește un spațiu prin accesarea Fișelor de spațiu care corespund cerințelor lor, înștiințează Gazdele în vederea desfășurării activității care anticipează procesul de închiriere
Accept – reprezintă interesul cu privire la proiectul Clientul îl prezintă Gazdă în vederea desfășurării de activitate în spațiul deținut de acesta
Nu accept – reprezintă refuzul de a primi oferte din partea Clientului de către Gazdă n vederea desfășurării de activitate în spațiul deținut de acesta
Suma contractului – valoarea cerută de Gazdă pentru desfășurarea activității în spațiul său
Suma depozitului – garanția cerută de Gazdă pentru desfășurarea activității în spațiul său
Ofertă – înștiințarea din partea Gazdei către Client prin care își exprimă condițiile financiare de utilizare a spațiului său.
Refuz – anularea negocierii dintre Gazdă și Client
Avans – achitarea sumei cerute de Gazdă pentru rezervarea spațiului
Rezervat – status de confirmare a rezervării spațiului de către Gazdă pentru Client
Dovadă – act doveditor că plata a fost înregistrată
Înștiințare – act de aducere la cunoștință a Gazdelor și Clienților de valabilitatea rezervării
Cum funcționează site-ul calup.ro
ZONA EXPLOREAZĂ
În cadrul zonei Explorează a platformei Vizitatorii și Utilizatorii Înregistrați pot accesa uneltele de vizualizare și organizare a bazei de date publice oferite de către Platformă
ADAUGĂ UN PIN
- Utilizatorii înregistrați pot contribui la creșterea sau completarea bazei de date publice prin contribuție proprie accesând formularul Adaugă un pin de pe baza de instrumente a paginii Explorează.
- Orice dată introdusă prin acest formular de câte utilizatorii înregistrați intră automat sub incidența acestor Termeni și Condiții, la categoria Date Publice.
- Folosind formularul utilizatorii se obligă să introducă date corecte, actuale și complete.
ZONA GĂSEȘTE UN SPAȚIU
Zona Găsește un spațiu se referă la secțiunile Găsește un spațiu cât și formularele de Adăugă un spațiu și Adăugă un proiect, din cadrul Platformei, cât si la procesele automatizate oferite de Platformă în cadrul acestor secțiuni.
ADĂUGARE SPAȚIU
- La apăsarea butonului de Adaugă un spațiu de către un utilizator, este permisă completarea formularului de înregistrare a spațiului disponibile pentru închirieri temporare. Acțiunea se finalizează prin apăsarea butonului de Trimite. Prin acest proces se creează Fișa de spațiu care cuprinde datele acelui spațiu, precum și al amplasamentului în care acesta se află.
- Utilizatorul este contactat de către membri CALUP pentru verificarea și completarea informațiilor adăugate, proces în urma căruia utilizatorul primește pe mail, un link către fișa verificată a spațiului listat, in vederea confirmării acestuia, precum si o fișă informativă a amplasamentului în care se află spațiul.
- CALUP poate cere completarea informațiilor și al materialelor media în vederea listării spațiului și își rezervă dreptul de a selecta spațiile care apar pe platformă.
- CALUP poate trimite o persoana delegată pentru verificarea informațiilor oferite de utilizator și a dreptului de exercițiu asupra spațiului.
- Utilizatorul se obligă să acorde acces în spațiile adăugate atât în perioada premergătoare listării, dar și pe perioada în care spațiul este afișat pe platformă în vederea actualizării datelor privind spațiul listat sau în curs de listare.
- La confirmarea fișei spațiului de către utilizator prin mail, fișa este listată pe Platformă și devine vizibilă proiectelor care accesează Platforma. Utilizatorului îi revine automat rolul de Gazdă și intră sub incidența Termenilor și Condițiilor site-ului privind acest rol.
- Gazda este obligată să anunțe echipa CALUP prin mail asupra schimbărilor apărute la disponibilitatea spațiului sau asupra datelor care apar în fișa spațiului deținut, pentru a nu afișa informații eronate pe platformă.
- Orice informație neactualizată poate duce la întârzierea sau anularea încheierii contractelor. CALUP nu se face responsabil pentru aceste întârzieri sau anulări.
- Dacă se dovedește că gazda nu a oferit date deținute de acesta despre starea spațiului cu scopul de a induce în eroare, sau de a prezenta spațiul într-o lumină favorabilă, CALUP își rezervă dreptul de a opri accesul utilizatorilor la fișa spațiului, și/sau accesul viitor la Platformă al Gazdei, după caz.
ADĂUGARE PROIECT
- La apăsarea butonului de Adăugă un proiect de către un utilizator, este permisă completarea formularului de înregistrare a Proiectului respectiv. Acțiunea se finalizează prin apăsarea butonului de Trimite. Prin acest proces se creează o Fișa de proiect care cuprinde date și informații despre activitatea și scopul acelui Proiect.
- Utilizatorul este contactat de către un reprezentant CALUP pentru verificarea si completarea informațiilor adăugate, proces în urma căruia utilizatorul primește pe mail, un link către fișa verificată a proiectului listat în vederea confirmării acestuia.
- CALUP poate cere completarea informațiilor si al materialelor media în vederea listării proiectului și își rezervă dreptul de a selecta proiectele care sunt acceptate pe platformă.
- La confirmarea fișei proiectului de către utilizator prin email, utilizatorul primește acces la spațiile potrivite proiectului listat. Utilizatorului îi revine automat rolul de Client și intră sub incidența Termenilor și Condițiilor platformei privind acest rol.
- Clientul este obligat să anunțe echipa Calup prin mail asupra schimbărilor datelor care apar în fișa proiectului, pentru a nu trimite informații eronate către proprietari.
- Orice informație neactualizată poate duce la întârzierea sau anularea încheierii contractelor de închiriere. CALUP nu se face responsabil pentru aceste întârzieri sau anulări.
- În cazul în care clientul oferă date eronate platformei cu scopul de a induce în eroare sau de a primi acces la spații care nu sunt pretabile proiectului lui, CALUP își rezervă dreptul de a opri accesul clientului la platformă pe o perioadă nedeterminată.
PROCESUL DE INCHIRIERE
- Proiectele verificate și confirmate au acces la fișele spațiilor disponibile online la secțiunea Găsește un spațiu accesând Fișele de spațiu care corespund cerințelor lor. Clienții pot aplica la acestea prin apăsarea butonului Aplică. Prin apăsarea butonului, spațiul respectiv intră automat în Lista spațiilor prezentate de către CALUP clientului, reprezentant al proiectului înregistrat.
- Clienții se obligă să verifice caracteristicile, dotările, disponibilitatea precum și condițiile spațiilor alese. Fișele sunt realizate în scop informativ, CALUP nu răspunde pentru eventuale informații eronate sau incomplete.
- Clientul sau alte persoane angajate în organizarea proiectului adăugat pe platformă se obligă prin apăsarea butonului aplică să nu închirieze spațiul ales fără cunoștința unui reprezentant CALUP.
- Gazda va primi înștiințare prin mail, sau prin alte variante de înștiințare dezvoltate pe Platformă cu acest scop, cu un link către fișele care prezintă proiectele care au apăsat Aplică în vederea închirierii spațiului listat, precum și datele de contact ale reprezentantului CALUP responsabil de procesul respectiv. Aceste Fișe de proiecte intră automat în Lista de proiecte prezentate de către CALUP gazdei.
- Gazdele se obligă să nu închirieze spațiul adăugat pe platformă sau orice alt spațiu aflat în proprietatea sau gestiunea gazdei, proiectelor aflate pe lista proiectelor prezentate, decât prin intermediul CALUP.
- Gazda se obliga sa răspundă cu Accept sau Nu accept înștiințărilor primite in maxim 24 de ore de la primire, prin notificarea reprezentantului CALUP. În cazul acceptări gazda va completa Suma Contractului de închiriere a spațiului pe perioada precizată de proiect și Suma Depozitului pentru garanție (dacă există), cu sau fără TVA.
- Clientul este notificat prin email conținând Oferta sau Refuzul de la gazdă alături de datele de contact al reprezentantului CALUP care se ocupă de acest proces și poate alege rezervarea spațiului prin plata unui avans către CALUP.
- Oferta este valabilă pentru o perioada de 7 zile calendaristice.
- In cazul în care apar alte oferte pentru spațiul respectiv în perioada între ofertare și rezervare, Gazda se obligă să înștiințeze reprezentantul CALUP asociat spațiului. Reprezentantul CALUP va trimite o notificare către Client în acest sens.
- Spațiul se consideră Rezervat în momentul achitării de către client a Avansului către CALUP. Pentru a evita suprapunerile de rezervări în cazul plăților prin transfer bancar sau ordin de plată, Clientul este rugat să trimită o Dovadă către reprezentantul CALUP cu un act doveditor al plății în cel mai scurt timp de la achitare.
- În momentul confirmării plății avansului, reprezentantul CALUP va trimite o Înștiințare prin email Gazdei și Clientului, alături de detaliile tranzacției. Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor, la încheierea și executarea contractelor la distanta, această sesizare are valoare contractuală și obligă Gazda să rezerve și să închirieze spațiul Clientului pentru perioada și prețul stabilit la acceptarea proiectului.
- Clientul poate anula rezervarea în maxim 10 zile calendaristice de la primirea Înștiințării, dar nu mai puțin de 2 săptămâni de la data pentru care s-a făcut rezervarea, caz în care CALUP va restitui suma avansului în întregime. Anularea rezervării după această perioadă duce la pierderea avansului de către Client.
- Anularea rezervării nu exonerează Gazda de obligațiile privind lista proiectelor prezentate.
UTILIZATORI
Accesul pe www.calup.ro se face ca vizitator, sau pe bază de cont cu parolă, validat în urma înregistrării pe Platformă, pentru utilizatorii care folosesc platforma pentru activitățile specifice. Prin înscriere ca utilizator cu cont și parolă, te obligi să declari informații corecte, actuale și complete.
Pentru protecția datelor platformei și a utilizatorilor săi, utilizatorii sunt rugați să nu înstrăineze datele de acces la platformă nici unei terțe persoane. Să nu lase alte persoane să utilizeze platforma în numele contului lor. În cazul în care datele de acces la contul utilizatorului au ajuns în posesia altor persoane, utilizatorul este rugat să anunțe în cel mai scurt timp posibil echipa CALUP, și să înceapă procedura de schimbare a datelor de acces.
UTILIZATORI INREGISTRATI
Acceptând acești Termeni și Condiții, te obligi să oferi informații veridice în orice tip de interacțiune cu Platforma, fiind responsabil de acuratețea, actualitatea și corectitudinea datelor, să nu fie împotriva prevederilor legale și să nu aducă nici un prejudiciu altor părți.
Nu este permisă adăugarea de material care a făcut obiectul unei proceduri judiciare sau alte plângeri similare. Datele includ totalitatea materialului legat de contul de utilizator: text, imagini, materiale audio, material video sau materiale audio-video, pe care le introduce pe platformă.
CALUP nu îți asumă rolul de a monitoriza prezentarea datelor fiecărui cont în parte, precum nici de publicarea acestuia pe website.
Calup.ro își rezervă dreptul de a anula contul unuia dintre membri fără preaviz, oricând și pentru orice motiv.
UTILIZATORI GAZDA
Prin completarea formulatului de la Adăugă un spațiu pe platforma calup.ro orice utilizator va dobândi statutul de Gazda.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții garantezi că ai drepturile legale și de exercițiu asupra spațiului adăugat sau sunteți mandatat ca reprezentant al deținătorului de drept, și că datele furnizate către noi sunt adevărate, corecte și la zi.
Prin acceptarea Ofertei de închiriere, confirmi că ai autoritatea necesară semnării contractului de închiriere a spațiului sau acordul persoanei fizice sau juridice care are această autoritate.
Ca utilizator Gazdă ești obligat să prezinți acte doveditoare privind drepturile de exercițiu asupra spațiului, la cererea reprezentanților CALUP.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, ești de acord să ne acorzi informațiile necesare pentru promovarea online pe site-ul www.calup.ro al spațiului tău.
UTILIZATORI CLIENT
Prin completarea formularului de la Adăugă un proiect pe platforma calup.ro, orice utilizator va dobândi statutul de Client.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții garantezi că ai drepturile legale de reprezentare a proiectului adăugat, precum și autoritatea necesară semnării contractului de închiriere a unui spațiu și că datele furnizate către noi sunt adevărate, corecte si la zi.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, ești de acord să ne acorzi informațiile necesare pentru promovarea proiectului spre spații care se află pe Platformă sau pentru a atrage înscrierea altor spații pe Platformă cu scopul de a crește rețeaua de spații disponibile și implicit șansele de a găsi un spațiu potrivit proiectului tău.
CONFIRMAREA LEGITIMITATII USERULUI
Legitimitatea utilizatorului înregistrat se confirmă prin validarea contului de e-mail furnizat de utilizator la înscriere. Acesta se va face prin validarea contului prin e-mail trimis automat de Platformă spre contul de e-mail furnizat la finalizarea înscrierii.
Doar utilizatorii validați au drepturi depline in folosirea zonelor platformei rezervate utilizatorilor înregistrați.
GESTIUNEA DATELOR
Platforma organizează datele introduse pe platformă în categoriile următoare
- Date Publice.
- Date Publice Restricționate.
- Date Private.
- Date introduse de utilizatori.
- Date Cu Caracter Personal.
DATE PUBLICE
Se vor numi Date Publice, date singulare privind poziția, istoria, dotarea și starea clădirilor și a amplasamentelor, exceptând imagini, video, audio și/sau aplicații media, accesibile pe Platformă in cadrul Fișelor de Amplasament sau prin intermediul uneltelor de vizualizare, organizare si descărcare de date din secțiunea Explorează a Platformei.
Datele publice pot fi copiate, modificate, grupate, se pot face adaptări ale acestor date, sau produse derivate pe baza acestor date în orice scop, cu precizarea clară a sursei, exceptând activități comerciale legate de promovarea imobiliară și/sau activități ale agenților imobiliari și cu condiția ca metoda de utilizare a acestora să ofere același drepturi asupra datelor folosite.
Unele date publice oferite pe Platformă provenite prin colaborări între CALUP și instituții, sau alte persoane juridice sau fizice, pot conține și alte restricții privind utilizarea acestora. Înainte de a utiliza datele de pe Platformă verificați lista datelor de la terți și termenii de utilizare al acestora.
DATE DE LA TERTI
Momentan nu sunt date de la terți.
DATE PUBLICE RESTRICȚIONATE
Se considera Date Publice Restricționate, colecțiile de date organizate în Fișe de Amplasament accesibile pe Platformă și vizualizările de seturi de date prin uneltele oferite în acest scop, în secțiunea Explorează a Platformei, cat și Articole care se găsesc în secțiunea Blog.
Datele Publice Restricționate pot fi copiate și distribuite doar integral, și doar în scop necomercial, cu precizarea clară a sursei prin afișarea URL-ului aferent paginii web, la care se pot accesa pe platforma calup.ro sau prin apăsarea butonului de distribuire, acolo unde acesta există.
DATE PRIVATE
Se vor numi Date Private, toate datele colectate automat de la utilizatori, datele introduse în fișele spațiilor și proiectelor deținute de entități private și de societăți comerciale, baza de date a spațiilor, baza de date a proiectelor, materialul de imagini și video sau alte produse media existente pe Platformă, datele colectate de la lista de înscriși a Platformei, cu acceptul acestora, cât și codul de program și designul Platformei.
Se consideră Date Private și seturile de date organizate în fisele de spații și fișele de proiect, cât și vizualizarea amplasamentelor care au spații de închiriat afișat la secțiunea Găsește un Spațiu.
Orice reproducere, modificare sau adaptare a datelor private are nevoie de acreditarea explicită a CALUP, care are dreptul de folosire asupra oricărei informații disponibile pe platformă.
Prin acordul acestor Termeni și Condiții, declari că nu ai voie să:
- copiezi, reproduci sau să folosești datele private în scopuri comerciale;
- vinzi, închiriezi sau să subcontractezi datele private de pe acest website;
- folosești Date Private de pe acest website pentru a le publica pe alte website-uri;
- arăți orice material care conține Date Private de pe platformă în public, cu excepția celui realizat în acest scop;
- redistribui orice material care conține date private de pe platformă, cu excepția materialului realizat în acest scop.
Materialele conținând Date Private realizate în vederea distribuirii online sau pe suport de hârtie, bandă sau alte mijlocare, pot fi distribuite doar în forma autorizată de CALUP, fără modificarea conținutului acestuia.
DATE INTRODUSE DE UTILIZATORI
Prin introducerea de conținut și date prin metodele oferite de Platformă, utilizatorul conferă calup.ro licența gratuită, neexclusivă, transferabilă, perpetuă și irevocabilă de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea lucrări derivate, distribui, executa, și afișa astfel de conținut (în tot sau în parte) în întreaga lume și să-l includă în alte lucrări, în orice formă, mass-media, sau tehnologie acum cunoscute sau mai târziu dezvoltate.
Utilizatorul se obligă să nu introducă conținut al căror drepturi de autor nu îi aparțin, sau nu are drept de folosire, reproducere, modificare, adaptare, publicare și transmitere cu titlu gratuit al acestora. Utilizatorul este singurul responsabil pentru conținutul introdus pe platformă, alături de orice responsabilitate privind leziunea de drepturi de autor din cauza afișării acestui conținut pe platformă.
CALUP își rezervă dreptul de a nu aproba sau de a dezactiva (fără posibilitatea ulterioară a utilizatorilor de a le reactiva) acele informații sau comentarii trimise spre publicare sau publicate care contravin Termenilor și Condițiilor de utilizare, care sunt în afara subiectului pentru care s-au introdus sau pe care le consideră, în mod unilateral, ca fiind ilegale, discriminatorii, injurioase, neadecvate sau dăunătoare, sub orice formă, propriei imagini, partenerilor sau terților.
POLITICA DE SECURITATE A PRELUCRARII DE DATE CU CARACTER PERSONAL
In conformitate cu prevederile Legii 677/2001, S.C. CALUPU SRL, Societate Comerciala cu sediul in Mun. București, sector 2, numit in continuare CALUP, prelucrează date cu caracter personal, cu respectarea principiilor menționate în continuare, in scopuri legitime.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace automate/manuale, cu respectarea cerințelor legale și in condiții care sa asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL SE FACE CU RESPECTAREA URMĂTOARELOR PRINCIPII:
- Notificarea. Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
- Legalitatea. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul și in conformitate cu prevederile legale;
- Scopul bine-determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in scopuri bine determinate, explicite și legitime, adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate și ulterior prelucrate;
- Confidențialitatea. Regulamentul intern de organizare si funcționare al instituției conține reglementari cu privire la confidențialitatea informațiilor.
- Consimțământul persoanei vizate. Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu excepția prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menționate in Legea 677/2001, poate fi efectuată numai dacă persoana vizata și-a dat consimțământul în mod expres și neechivoc pentru acea prelucrare;
- Informarea. Informarea persoanelor se face de către instituția care prelucrează datele personale ale persoanei vizate;
- Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opoziție și de a nu fi supus unei decizii individuale, precum și dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanței de judecată pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care le-au fost încălcate;
- Securitatea. Măsurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel încât să asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate.
DREPTURILE PERSOANEI VIZATE (REGLEMENTATE DE LEGEA 677/2001)
- dreptul de a obține de la CALUP, la cerere și in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care va privesc sunt sau nu prelucrate de CALUP;
- dreptul de a obține de la CALUP, la cerere și în mod gratuit rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă cu Legea 677/2001, în special a datelor incomplete sau inexacte;
- dreptul de a obține de la CALUP, la cerere și în mod gratuit transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă cu Legea 677/2001;
- dreptul de a te opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca date care te vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care exista dispoziții legale contrare; în caz de opoziție justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză;
- dreptul de a te adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care ți-au fost încălcate;
De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr. 677/2001 te poți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau/si instanțelor de judecată.
SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
CALUP certifică faptul că îndeplinește cerințele minime de securitate a datelor cu caracter personal;
CALUP utilizează metode și tehnologii de securitate, împreuna cu politici aplicate salariaților și procedurilor de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale in vigoare;
Regulamentul intern de organizare și funcționare al CALUP conține reglementări cu privire la confidențialitatea datelor cu caracter personal, care sunt prelucrate în cadrul instituției;
Personalul CALUP este instruit în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal, care sunt prelucrate;
Accesul la computerele care conțin baze de date cu caracter personal este restricționat cu cont/utilizator și parolă;
Datele cu caracter personal nu vor fi înstrăinate terțelor persoane străine, decât cu acordul persoanei vizate, iar accesul la bazele de date este permis doar persoanelor autorizate in acest sens;
Pentru mai multe detalii și informații, orice persoana interesată se poate adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
RASPUNDERE LIMITATA CALUP
Orice contract semnat intre CALUPU S.R.L. și/sau Asociația Calup, precum și alte entități, va avea întâietate acestor Termeni și Condiții.
Fiind o platformă în curs de dezvoltare, putem schimba, suspenda, retrage, modifica sau extinde conținutul fără preaviz. Pentru aceasta, ne rezervăm dreptul să suspendăm accesul pe platformă sau să îl oprim pe perioadă nedeterminată. Platforma nu este responsabilă pentru informația neactualizată și nici nu se face responsabilă pentru actualizarea acesteia.
CALUP nu garantează că:
- acest site va fi în mod constant disponibil, sau disponibil integral;
- informațiile de pe acest site sunt complete, adevărate, exacte sau nu induc în eroare.
Platforma este oferită ca un instrument și o bază de date. Nimic de pe acest site nu constituie, sau este menit să constituie, consiliere. Pentru consultanță juridică sau financiară este recomandat să consulți un profesionist adecvat.
Ca utilizator al nostru, ești de acord cu prevederile de care CALUP nu se face responsabil:
- de eventualele accidente petrecute în activitatea dintr-un spațiu listat,
- pentru acuratețea datelor din punct de vedere calitativ, legal sau de siguranță
- pentru modul de interacțiune între utilizatorii site-ului
- pentru orice pierderi directe sau indirecte, speciale sau din consecință;
- pentru orice pierderi de afaceri, venituri, profit, economii, contracte sau relații de afaceri, pierderea reputației sau a fondului comercial, sau pierderea sau coruperea de informații sau date.
Ești de acord să despăgubești CALUP pentru orice pierderi, daune, costuri, datorii și cheltuieli (inclusiv cheltuieli juridice, orice sume plătite către terți în vederea soluționarea de cereri sau dispute) suportate de CALUP, rezultate din orice încălcare de către tine a oricărei prevederi ale acestor Termeni și Condiții, sau care decurg din orice prevedere încălcată din acești Termeni și Condiții.
Ești de acord că nu vei aduce prejudiciu împotriva calup.ro, personal prin asociați sau angajați cu privire la orice pierderi suferite în legătură cu utilizarea acestui website. Ești de acord că limitările de garanții si răspundere prevăzute în Termenii și Condițiile de utilizare va proteja CALUP, precum și asociații, angajații sau sub-contractații acestuia.
DREPTUL DE A SCHIMBA Termenii și Condițiile
Calup.ro poate oricând revizui și modifica, în parte sau integral, Termeni și Condițiile de utilizare. Modificările rezultate se vor aplica de la data publicării acestora pe acest site. Te rugăm să verifici această pagină periodic pentru a te asigura că ești la curent cu ultima versiune.
ALTE CONDITII
Drepturile și obligațiile părților, impuse de acești Termeni și Condiții, precum si toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord, vor fi interpretate și guvernate de legea în vigoare din România. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi adus spre soluționare în fata unui arbitru, iar în condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor românești de la sediul Calupu SRL.
Acești Termeni și Condiții constituie întregul acord între tine și CALUP în ceea ce privește utilizarea de către tine a acestui site, și înlocuiește toate acordurile anterioare cu privire la utilizarea de către tine a acestui site.