Străzile orașului sunt flancate de vitrine sau ferestre inactive. Nefolosirea creează disconfort atât la nivel estetic, cât și din punct de vedere economic sau social. La această problemă a apărut o reacție de rezolvare: soluțiile POP UP


Pop-up este deja o cultură, termenul umbrelă pentru proiecte temporare. Indiferent că este restaurant, galerie, showroom cu sau fără vânzare de produse, ateliere sau prezentări, intervenția pop-up are o caracteristică principală: termenul scurt și foarte scurt de desfășurare

Fiind o metodă de a ocupa un spațiu cât timp se așteaptă o activitate pe termen lung, spațiile devin accesibile pentru retail sau proiecte start-up, organizații sau grupuri de inițiativă, dar și pentru companii în căutare de tehnici alternative de promovare. Pentru retaileri, metoda este atrăgătoare prin flexibilitate în alegerea locului, momentului și bugetului potrivit, permițând inclusiv testarea pietei și a zonei, ca demers de pregătire a deschiderii unui sediu. Peste tot în lume, evenimentele pop up au avut ca efect dezvoltarea afacerilor. 

Există în schimb un aspect indirect al pop-up: activitățile temporare sunt suficient de inovative pentru a găsi cele mai eficiente soluții de a debloca spațiilor nefolosite, iar pe termen mai lung, s-a dovedit că au ca efect reactivarea zonei.

La nivel de oraș,  POP Up funcționează ca o intervenție de acupunctură urbană care pornește de la nivel de comunitate, mizând pe refolosirea adaptată la spații, lucrând cu intervenții minime dar cu impact maxim. 

 

SHARE
BACK TO BLOG